tisdag 8 april 2014

Tisdag 8/4

Idag var det dags att besöka Fritidsförvaltningen. Där sköts kontakten med föreningar vad gäller bidrag, bokningar mm. Dessutom är man ansvarig för vissa anläggningar inom kommunen, bl a Skåneledens sträckning i kommunen.
Det var vår uppgift idag att plocka in de gamla personräknarna på en av slingorna. De skall sedan läsas av och registreras. Nya läsare av modernt slag har tagits hem och de testades också under dagen.

Jag fick idag tillgång till min inloggning på kommunens bildbank och tog mig en titt...
Där upptäckte jag en häftig bild på mig själv i samtal med kommunalrådet Douglas Roth...

Första dagen på EUROPAFORUM var jag i samspråk med
kommunalrådet Douglas Roth, som skulle inviga veckans evenemang...
(I bakgrunden syns någon som är lite mindre engagerad..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar